İlk sikke teklifleri (ICO'lar) Çin'in yasağı göstermiş olduğu halde o cryptocurrency uçucu olabilir ve hiç şüphe yok pazarın düzenlerine ilişkin dünya genelinde bazı büyük hayal kırıklıkları vardır cryptocurrency çok hızlı toplanma tarafından çok metanet göstermiştir. Bu basitçe başka yerde yeni paralar için fazla fırsat açar inanan bazı vardır. Electroneum girin. İngiltere'nin ilk cryptocurrency piyasasına geçişi ve bazı çok ilginç ve muhtemelen yıkıcı fikirler var. Geçenlerde Electroneums CEO ve kurucuları Richard Ells biriyle konuşma fırsatı var. Tam olarak değil basit bir şey onların ICO bu yazı olarak üç gün sonra başlıyor dikkate yapmak. Me: Yani bana kendinle ilgili biraz bilgi ve Electrodneum Takım Richard Ells bir parçası haline geldi nasıl: Ben (hala 20 + personel ile, bugün çalışıyor, ama orada çok zaman harcamak yok!) 1997 yılında SiteWizard Ltd adlı bir dijital ajansı başladı. Yani, ben 100.000'den fazla kullanıcıya sahip büyüdü Retortal Ltd, başlatılan sosyal medyanın beni dünyaya kurşun ve biz böyle Herbalife'a olarak dünyanın en büyük markalarından bazıları ortak olduk kısa sürede milyonlarca kullanıcısı olacak Avon Forever Mary Kay ve daha yaşamak. Hep büyük bir kitle oluşturmak için bize sağlayan mükemmel bir kullanıcı arayüzü deneyimi ile yazılım yazma konusunda oldum. Hep yazma yazılımı ile ilgili oldum ve ben artık ofiste zamanında çok fazla ellerini alamadım ederken, ben bu beni ilgilendiren ne zaman yeni teknoloji biraz serpmek eğilimindedir. Ben madencilik uzakta çuf her türlü şeyi ve şimdi' 18 maden kuleleri kendi ettik ilk kez kitlesel kabulü içine cryptocurrency almak için bir fikir geldi. Ben: İlk seferinde söylemek, ama insanlar Bitcoin zaten böyle yapmış iddia ediyorum ... Richard Ells: Aslında Bitcoin oldukça geniş bir kitle tarafından BİLİNEN, ancak çok büyük bir kitle tarafından kullanılan ya da değil! Cambridge Üniversitesi'nden (http://www.cam.ac.uk/research/news/study-highlights-growing-significance-of-cryptocurrencies) tarafından yapılan son çalışmada yalnızca yaklaşık 3 milyon kullanıcı ve tutucular Bitcoin olduğunu öne sürüldü. Milyonlarca insanın 10s veya milyonlarca kullanıcının Yüzlerce amaçlıyoruz. Unutmayın Pokemon 6 ayda 90 milyon uygulama kullanıcılarına var - ve onların kullanıcılarını ödeme yapmadı !!! Ben: Nasıl Electroneum diğer cryptocurrencies farklı? Richard Ells: Biz merkezi viral pazarlama uygulaması ile merkezi olmayan blockchain araya getirdik, O “gamifying” deneyim yoluyla benimsenmesini ve cryptocurrency birikimini teşvik eder. Biz Mobil Maden Deneyim diyoruz. Bizim blockchain blockchain bir FARKLI yarar getirerek mobil uygulama kullanıcılarını paraları yayar. Electroneum TAM madenciler çoğu para kazanmak ve Windows, Linux ve Mac bilgisayarlarda çalışır. Onlar blockchain idaresinin yarar getirecek ve Electroneum sikke ile ödüllendirilir. Mobil madenciler Electroneum için VİRAL PAZARLAMA yarar getirecek ve bunun için Electroneum sikke (küçük) bir sayı ile verilir. Bu uygulama kullanımı teşvik edecek şekilde bitti. Biz aslında mobil bilgisayar oyunculara hitap yapma, madencilik deneyimi gamified ettik (üzerinde 2 milyar tanesi vardır!). Beni: Nasıl sizce cryptocurrency, genel olarak, Gelecekte şekil finans yardımcı olacak? Richard Ells: Hala çok sert anlatmak için. Biz uçaklar ikinci dünya savaşının başlangıcında olduğumuzu cryptocurrencies içinde noktadayız. İnsanlar yararlılığını ve gücünü hafife ve neredeyse onları görmezden geldi. Teknoloji gereken ilgiyi gördü kez, ancak, insanlar bambaşka bir şekilde ona baktım ve tam anlamıyla her şeyi değiştirdi. Ben geleceği tahmin ama blockchain ve cryptocurrencies gelip bir süre için katlanarak büyüyen olacak edilemez. Ben (ve bu sadece İngiltere'de işe yarayabilecek) kullanan bir başka benzetme VHS ve 1980'lerde BETAMAX video oynatıcılar arasında savaş. UK VHS "KAZANDI" içinde iken - Nerede bugün. Bir müze en iyi! Biz ileriye cryptocurrencies hareketli bir parçasıdır ve her yeni oyuncu masaya şey heyecan verici ve dinamik getiriyor. Çoğu insan teknoloji ve özelliklerle ilgili, biz pazar payı ve benimsenmesi üzerine odaklanıyoruz odaklanma olmuştur. Beni: Nasıl banka hesaplarına erişimi olmayan kişilere mikro ödemeler getirmek düşünüyorsunuz? Richard Ells: Bizim app micropayments kolaylaştırır ve bizim jeton satış sırasında bazı fon sonra temassız transferler ve çok daha fazlası ile daha da ileri olduğunu sürebilir. onlar İLE ödemek şey yok çünkü onlar sadece mikro ödemelerde kullanmadığınızda - Ancak önemli olan bu insanlar yaş için android cihazlar oldu olmasıdır. Biz madencilik yoluyla bir topluluğun eline bazı cryptocurrency alabilirsen, o zaman asla bir banka içeren bir mübadele aracı olarak kullanmaya başlayabilirsiniz. YA madenciliği için güçlü bir bilgisayara - - Önceki cryptocurrencies DAİMA bankaya bir gezi ile başladı biz kokan ilk konum t ya da gerekir. Beni: Mobil madencilik böyle Bitcoin ve Ethereum gibi diğer paralar ile karşılaştırıldığında Electroneum ile farklı olacak mı? Richard Ells: mobil uygulama merkezi ve blockchain yaklaşık telefonun bir CPU testi dayalı tam madenci aynı oranda gelen paraları yayar ikiz algoritma kapalı çalışır. Bu telefon sıcak almadan ve güç ve telefon madencilik önceki çabaların gerekli olduğunu bant genişliği TON kullanmadan çalışmasını sağlar. onlar gülünç derecede düşük EBM ile KULLANICILAR üzerine getiriyoruz ve Electroneum viral büyüme için izin - Ama onlar farklı bir yarar getiren, yarar blockchain getirmeyen, unutma. Me: Electroneum hakkında söylemek istiyorum başka bir şey var mı? Richard Ells: Biz Çünkü Electroneum (app tabanlı parçası) MERKEZİ bölümünü ettik bu da diğer cryptocurrencies çok daha gelişmeye anlamına gelir. neredeyse tüm cryptocurrencies tamamen dağıtılmış olduğundan, onların kuralları düzenlenir kez şeyi değiştirmek için bir sabit çatal alır. Bu hala bizim blockchain modelinin doğrudur, ama bizim app sıvı ve merkezi olduğu için, biz çok dinamik hareket edebilir. Biz app gelişebilir. Mesela nasıl cryptocurrency eserler insanlar öğretir ve onları hafifçe oyun ile etkileşerek madencilik app karma oranını artırmak sağlayan bir uygulamadır tabanlı oyun tasarlıyorsunuz. Sen benim için oynamak için gerekli değildir, ancak daha önce gelmiş en bağımlılık uygulamalardan bazı özellikleri var. Bizim app merkezi kontrolü sürdürmek tüm avantajlarını barındıran merkezi olmayan cryptocurrency tüm avantajlarına sahip. Konuşmanın sonunda Benim izlenimim Electroneum gerçekten onlar büyük paralar bazı dışına fiyatlı edilmiş gibi hissediyorum olanlar için fırsat yaratmak ve cryptocurrency ana akım getirmek için basit bir uygulama oluşturmak istediğini oldu. Daha fazla bilgi için http://electroneum.comhttp://my.electroneum.com/join/8F43B2 SSS gidin: Bitcoin satın

Comments

Popular posts from this blog

Britain Kicks Door Open to Cryptocurrency Market

Electroneum: Profitable Mining Returns

Electroneum... Mobile Centralized Mining